Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Націлені завжди досягати поставлених цілей під час переговорів? Хочете оволодіти всім необхідним для цього інструментарієм? Плануєте стати максимально ефективним перемовником? Цей курс-тренінг допоможе вам досягти бажаних результатів.
Успішні переговори – це нові контакти, досягнення поставлених цілей, успішна кар’єра, розвиток бізнесу, вибудовування довгострокових взаємовигідних партнерських відносин. Успішні переговори – це завжди перспективи. Якими вони будуть, визначаєте ви самі. Багато хто вважає, що і так є успішними перемовниками. Часто ця помилка призводить до втрачених можливостей.
На курсі-тренінгу ви дізнаєтеся, як правильно оцінити опонента, знаходити важелі впливу. Ви зрозумієте, які типи перемовників і переговорів бувають, як потрібно діяти, виходячи з цього. На курсі вам розкажуть, як досягати успіху в переговорах, навіть якщо у протилежної сторони більше ресурсів.
Ви навчитеся враховувати аргументи іншої сторони і приходити при цьому до взаємовигідних рішень. Важливо не тиснути на співрозмовника, а вибудовувати ділове спілкування, щоб зацікавити в довгостроковому співробітництві. Перемогти в переговорах один раз можна, але набагато цінніше домогтися тривалого партнерства, оскільки це дасть змогу надалі укладати нові контракти й успішніше розвивати бізнес, домагатися більш значних цілей.
На курсі ви дізнаєтеся, як готуватися до переговорів, яку стратегію обрати, як поводитися під час зустрічі, враховуючи мінливі обставини. Ви зрозумієте, що переговорний процес ділиться на кілька фаз, які необхідно знати, щоб досягти максимального позитивного ефекту.
Курс являє собою оптимальне поєднання найбільш ефективних методів роботи: міні-лекції, групова робота, індивідуальні вправи, ділові ігри, кейси, аналіз ситуацій учасників.
Успішно завершивши курс-тренінг, ви оволодієте сучасними техніками ведення переговорів, навчитеся обертати заперечення опонента на свою користь, зможете керувати емоціями під час переговорів. Ці навички приведуть до підвищення результативності, ви будете контролювати весь цикл переговорного процесу!
Курс рекомендований керівникам і менеджерам вищої та середньої ланки; усім, хто бажає здобути/поліпшити власні навички ведення переговорів (обговорення контрактів), домагатися чудових результатів навіть за умов дуже обмежених ресурсів і слабкої переговорної позиції.
Ви навчитеся
– самостійно готувати й реалізовувати стратегію ведення переговорів;
– демонструвати відповідну до фази переговорів поведінку;
– грамотно використовувати в переговорах професійні, технічні та психологічні особливості;
– постійно поліпшувати навички ведення переговорів;
– аналізувати поведінку опонента в різних ситуаціях;
– переконувати та правильно аргументувати;
– вести переговори зі стратегічною й тактичною свідомістю того, як індивідуальні інтереси опонентів у різних ситуаціях
Фахівці, які володіють цими знаннями і навичками, нині вкрай затребувані.
Програма:
Модуль 1. Переговорні позиції та стратегії- Історично сформовані моделі поведінки в переговорах
– Переговорні позиції
– Історично сформовані моделі поведінки в переговорах
– Фактори, що визначають модель поведінки
– Аналіз ситуації, матриця позитивності
– Практикум на визначення переговорної позиції
– Переговорні стратегії
– Існуючі переговорні стратегії
– Поєднання переговорних позицій і стратегій
– Практикум на визначення оптимальної переговорної стратегії
– Реалізація переговорних стратегій
– Позначення своєї позиції: правила, аналіз помилок
– Прояснення позиції партнера по переговорах, використовувані прийоми і тонкощі цього етапу
– Найкоротший шлях досягнення мети в переговорах
– Цикл переконання
– Пастки людського мозку в переговорах
Модуль 2. Базові переговорні техніки
– Техніки запитань
– Запитання та переговорні позиції
– Прогноз відповіді, прояснення ситуації до межі
– Баланс запитань
– Техніка зворотного зв’язку
– Техніка переконливого повідомлення
– Відкрита комунікація
– Змістове наповнення
– Вплив, що мотивує
– Техніки роботи зі спротивом
– Робота зі спротивом. Принципи.
– Робота з опором. Техніка “Парафраз”
– Техніка бізнес-розстановки в ділових переговорах
– Я як парламентер: плюси та мінуси.
– Профіль компетентності ефективного парламентера.
– Самодіагностика: мої слабкі та сильні сторони як парламентера.
Модуль 3. Авторські переговорні техніки
– Техніка переговорної хвилі
– Переговорна техніка “Скелелаз”
– Переговорна техніка “Невидимка”
– Переговорні техніки “Несподіване питання”, “Магічний парадокс”
– Переговорні техніки “Емпатичний удар” і “Емпатичний удар – 2, або зворотний удар”
– Переговорна техніка “Заповніть пропуски”
– Переговорна техніка “Дорога до слова “ні”
– Використання в переговорах тактики східних єдиноборств
– Переговори як поєдинок
– Основні тактичні дії: Атака, Захист, Підготовка, Маневрування, Обманні рухи
– Техніки психофізичної підготовки до переговорів і зняття післяпереговорної напруги
Модуль 4. Ситуаційна переговорна поведінка
– Переговорні навички для управлінської роботи
– Позитивне бачення
– Переговори в ситуації з неоднозначними результатами контролю
– Аналіз типових управлінських переговорних ситуацій (кейси)
– Управлінські позиції в переговорах зі співробітниками
– Регламент комунікацій менеджер – представник в умовах віддаленого керівництва
– Переговорні навички в практиці продажів
– Інструментальний супровід переговорів
– Переговорні практики для результативної поведінки всередині організації
– Переговори керівника і підлеглого
– Мова переговорів
– Переговори на нараді
– Особливості презентаційних технік
– Робота з презентаційним стресом
Відгуки
Відгуків немає, поки що.