Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Як же зробити свій акаунт в Інстаграм привабливим для підписників і водночас таким, що продає?
Ми всі розуміємо: продавати в лоб важко. Щось дороге – майже неможливо. Навряд чи ми побачимо в Інстаграмі рекламу, наприклад, дорогої прикраси й одразу її купимо.
З читачем треба провести певну роботу, щоб він до нас звик, почав нам довіряти, поступово перейнявся думкою про покупку. Ми маємо покроково провести його від стану легкої зацікавленості до готовності до покупки.
Для цього необхідно зробити низку кроків:
1. Спочатку зацікавити читача
Дати щось цікаве, корисне, цікаве, смішне, можливо, розважальне, щоб йому просто захотілося залишитися в нашому акаунті.
2. Проявити емпатію
Коли читач залишився, – дати зрозуміти ненароком, що ми дуже добре його розуміємо. Його тривоги і болі, бажання і мрії.
3. звернути увагу читача на свій професіоналізм
Викликати особисту симпатію і довіру.
4. Показати, наскільки хороший ваш продукт
Продемонструвати ненав’язливо, не дратівливо, у низці постів, його плюси, великі й маленькі. Підсвітити те, як ці якості поліпшать життя потенційного клієнта.
5. Обробити заперечення, які можуть бути у клієнта
“Дорого”, “мені не допоможе”, “мені не підійде”, “я вам не довіряю” тощо.
6. Надати докази, що продукт насправді крутий
Це можуть бути відгуки, кейси, історії клієнтів.
7. Дати стимул до покупки
Відповісти на останні запитання, зробити спеціальну пропозицію.
Усе, що можна, зроблено за вас
Це відеокурс із 12 уроків, де я ділюся своїми прийомами створення публікацій, які викликають симпатію і продають.
Але не тільки. Крім відеоуроків, ви також отримаєте:
– Конкретний план на 183 пости
– Десятки готових постів (моїх та інших авторів), які можна використовувати як зразок.
– Ви просто берете наступну за списком тему, дивитеся на готовий зразок і, орієнтуючись на нього, пишете свій текст.
Якщо ви публікуєте пости через день, цих тем вам вистачить рівно на 1 рік. А потім цей план можна повторити з невеликими варіаціями.
Уроки 1 і 2. Контент-маркетинг. Пости для залучення підписників
Перші два уроки присвячені постам, що допоможуть залучити нового читача у ваш акаунт. Що писати, як писати.
Урок 3. Ваша особистість
Як показувати себе вашій аудиторії, що про себе розповідати і навіщо. Ми розберемо конкретні підходи і схеми.
Урок 4. Пости про продукт
Цей урок присвячений тому, як говорити про ваш продукт, як підсвічувати його переваги, використовуючи психотипи читачів.
Урок 5. Рубрика “Відгуки”
Ми поговоримо про тонкощі, які є в цій здавалося б зрозумілій темі, і про те, як налаштувати безперебійну поставку хороших відгуків від ваших клієнтів.
Уроки 6, 7 і 8. Техніка “БМВ”
“БМВ” – це болі, мрії та заперечення ваших ідеальних клієнтів. Ми розберемо, як про них можна писати, що це дає, як впливає на продажі, і як конкретно втілювати цю техніку в життя.
Урок 9. Пости для “теплих” читачів
Обговоримо різні варіанти, як підштовхнути вже теплих читачів до покупки.
Урок 10. Чужий контент
Цей урок присвячений тому, як легко створювати цікаві пости, використовуючи чужий контент – не крадучи, звісно, а абсолютно етично і прозоро.
Урок 11. Інтерактиви
Це публікації, які розважають вашу аудиторію, круто піднімають залученість і охоплення. Я розповім про свій підхід до їх організації.
Урок 12. Структура контент-плану
У заключному уроці ми розберемо загальну структуру контент-плану. Подивимося, які рубрики, які типи постів у нас будуть щомісяця, в які дні тижня і в якій послідовності їх краще давати.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.