Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Про курс
На курсі ви не тільки опануєте інструментарій кабінету Facebook, а й отримаєте необхідну теоретичну базу для планування та аналітики рекламних кампаній – управління їхньою ефективністю.
Програма курсу
Модуль 1 Планування рекламної кампанії
Урок 1. Постановка мети в роботі з таргетованою рекламою
Урок 2. Робота з цільовою аудиторією реклами
Урок 3. Формулювання офферів для аудиторії: що продає реклама?
Урок 4. Розробка воронки комунікації
Урок 5. Планування бюджету та KPI
Урок 6. Медіапланування
Модуль 2 Рекламний кабінет: огляд інструментів налаштування
Урок 1. Можливості реклами в Instagram і Facebook
Урок 2. Формати реклами та посадкові сторінки
Урок 3. Процес створення кампаній у кабінеті
Урок 4. Принципи роботи з аудиторією за інтересами
Урок 5. Принципи структурування кампаній у кабінеті
Модуль 3 Рекламний кабінет: основні робочі модулі
Урок 1: Розділ “Аудиторії” у Facebook
Урок 2: Піксель Facebook
Урок 3: Події та конверсії у функціоналі пікселя Facebook
Урок 4: Аукціон Facebook
Урок 5: Білінг у Facebook
Модуль 4 Аналітика рекламних кампаній
Урок 1. Принципи роботи з аналітикою: побудова і перевірка гіпотез
Урок 2. Інструменти для роботи з даними в кабінеті
Урок 3. Принципи побудови звіту і вивантаження звітів з Facebook
Урок 4. Як створити грамотний звіт для клієнта
Урок 5. Як масштабувати успіх своєї роботи на базі аналітики
Модуль 5 Business Manager Facebook
Урок 1: Як і навіщо використовується Business Manager Facebook
Урок 2: Підключення ресурсів до Business Manager Facebook
Урок 3: Унікальний функціонал платформи для задач бізнесу
Урок 4: Проблеми, що часто виникають у роботі з рекламою у Facebook
Кому підійде
SMM-фахівці, таргетологи-початківці, проектні менеджери, підприємці
Чого навчитеся
– Ставити цілі кампаній і прораховувати KPI під них
– Розбиратися в налаштуваннях реклами для Facebook та Instagram
– Користуватися інтерфейсом кабінетуКому підійде
– Формулювати оффери і планувати бюджети
– Аналізувати кампанії, створювати грамотні звіти і робити висновки
– Налаштовувати пікселі, створювати аудиторії, працювати з аукціоном Facebook
Цей курс підійде для новачків без досвіду і фахівців, які почали займатися налаштуванням таргетованої реклами в Instagram недавно.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.