Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
ЯК ІНФОПРОДЮСЕРУ ЗРОБИТИ ЗАПУСК, ЯКИЙ ПЕРЕВЕРНЕ ВЕСЬ РИНОК?
Марафони вмирають. Скільки залишилося твоїй схемі? Місяць-два-три?
І так марафон за марафоном, поки остаточно не вигориш.
ЗАГНАТИ ПІДПИСНИКІВ У СЕНЛЕР
Відвести 5 вебінарів
Замучити дотисканнями і нагадуваннями.
І так марафон за марафоном, поки остаточно не вигориш.
Дали тростину і сказали “це працює”.
А ти, як приголомшений, намагаєшся вичавити з цього максимум. Переставляєш вебінари з місця на місце, пишеш безглузді попередні завдання, б’єшся над ціною передплатника і так далі.
ЯК МАРКЕТОЛОГУ ПЕРЕСТАТИ ЗБИРАТИ КОПІЙКИ І ЗАВАЛИТИ СЕБЕ ЗАМОВЛЕННЯМИ?
Все ще доїш сарафан? І сподіваєшся тільки на нього
Навчився давати результат клієнтам, але не собі.
Живеш від оплати до оплати, молишся на “рекомендації”
Чим відрізняються червоні води від блакитного океану?
Марафони, трафік на вебінар, квізи, демпінг, БЕЗКОШТОВНІ пропозиції, продаж у лоб…
Ти плаваєш у червоних водах.
Намагаєшся запустити ті самі схеми й інструменти, як 85% подібних до тебе професіоналів
В очах клієнта ви всі однакові. Ніхто не думає про позиціонування, поетапний прогрес, контент-стратегії, посилення продукту тощо.
Найголовніше прокляття червоних вод – це страх. Страх набрати кисню і зануритися глибше. Туди, де конкуренції не існує
Модуль 1
Підтрися портретом ЦА
Як вас там вчать? Напишіть болі/страхи/потреби вашої ЦА.
Абсолютно ідіотська модель вивчення аудиторії для створення автоворонки.
По-перше, на виході виходить набір очевидностей у дусі “зламалася машина? вам треба полагодити машину!” По-друге, поки ви колупаєтеся в цих очевидностях, ви втрачаєте по-справжньому важливі деталі.
We’re going to get into the customer shoes.
Так, ми збираємося побувати в черевиках нашого клієнта.
Карта на 30 запитань, яка змінить твій підхід до глибинного розуміння:
– чому твоя аудиторія купить?
– чому вона вважатиме тебе своїм найкращим другом?
– як брати її за руку і поетапно вести до оплати?
Результат модуля:
Ти бачиш свою аудиторію як посудину з відсутньою інформацією. І прекрасно знаєш, якою інформацією цю посудину потрібно наповнити, щоб вони самі приймали рішення про оплату ще до того, як ти зробиш пропозицію.
Модуль 2
Нео і Продуктова матриця
Болюче місце будь-якого так званого “маркетолога”.
Скажи, чи знаєш ти, що таке продукт? Ти відповіси: “Звісно. Я займаюся SMM” або “У мене онлайн-школа йоги”.
Одну хвилинку. Ти назвав мені свою нішу. Я ж запитую: “Чи знаєш ти як створювати продукти всередині твого бізнесу?”
– Безкоштовні продукти (для обміну на контакт)
– Дешеві продукти (для переходу до грошових стосунків)
– Пакетувати основні продукти (для персоналізації та кращої окупності вкладень)
А чи в курсі ти як посилювати цінність своїх продуктів і зносити дах своєму споживачеві?
Ні? Тоді чому ти ще не з нами?
Результат модуля:
Створив свою першу продуктову лінійку, зрозумів як прогрівати споживача через мікротранзакції.
Модуль 3
Users Flow
Ось тут то і починається справжня магія прогріву.
Якщо говорити простою мовою, то ніхто ніхера не розуміє, як від етапу вести людину за руку до транзакції. Як це працює? Продуктова матриця – це чекпойнти. Свого роду привал на якому наш клієнт робить зупинку. Кожну транзакцію пов’язує ланцюжок контенту.
На цьому уроці ти будеш створювати стежки із серій листів.
Відсутність оплати – це відсутність правильної інформації в голові споживача.
Твоє завдання – створити коридор із контенту для заповнення відсутньої інформації.
Результат модуля:
Ти, нарешті, навчився прогрівати. По-справжньому прогрівати свого споживача.
Модуль 4
Контент-план
Настав час робити Real Shit.
Ні-ні-ні. Це не те лайно, де три рандомні пости викидаються на стіну, аби тільки вони викидалися. Забудь.
Ми пишемо сценарії до роликів, підбираємо реквізити, накидаємо теми і плани до кожного тексту, плануємо фотозйомки, збираємо команду, яка буде нам допомагати з монтажем, дизайном, постпродакшеном тощо.
Контент – це те, що потрібно створити. Але щоб створити це – нам потрібен план.
У цьому модулі ми розробляємо таск-лист для наступного тижня. Нам належить вирушити в поля. Туди, де кується контент.
Результат модуля:
Ти розробив таск-лист і план для реалізації кожної одиниці контенту в автоворонці. Усі технічні завдання написані. Далі буде найскладніший, але найцікавіший раунд у полях.
Модуль 5
Тиждень контент-мейкінгу
Найлютіший тиждень.
На нас чекають зйомки. На нас чекає пост-продакшн. На нас чекає дизайн. Моушен графіка. Подкасти. Гіфачі. Та все, що ми забажаємо.
Попередні тижні були підготовчою частиною до тижнів, що залишилися.
На тижні контент-мейкінгу ми наб’ємо нашу воронку жиром і в буквальному сенсі слова примагнітимо увагу наших майбутніх клієнтів.
Вони будуть вгризатися в кожне слово і бажати отримувати від тебе ще, ще і ще по шматочку контенту. Дерзай. Результат і вихлоп твоєї воронки залежать безпосередньо від того, як ти відпрацюєш цей модуль.
Результат модуля:
Воронка набита жирним контентом, що чіпляє, прогріває і залучає.
Ти унікальніший за 95% “запускаторів” і “сммщиків” на ринку.
Чому? Тому що ти вперше втілив у життя унікальний, несхожий ні на що контент.
Це стане основою твоєї комунікації з твоїми клієнтами і фундаментом для високої окупності проекту.
Модуль 6
Лицьовибуховий продажник
Прогріти – Бог із ним.
Важливо, так. Дуже важливо.
Але найприкріше – вкласти всю душу в прогрів і обісратися на рівні продажів.
Я бачив таке десятки разів. Важливо все. Офер і донесення вигод до клієнта – це дуже важливо.
Я знаю, що одиниці здатні самі осягнути мистецтво структур, що продають, тому ми будемо репродукувати.
Я на конкретних прикладах і формулах показуватиму, як допомогти людині прийняти рішення про покупку.
Результат модуля:
В активі твоєї воронки з’явилося два продажники.
Один, який продає воронку. Другий, який продає твій продукт.
Модуль 7
Роботизація
Усе. У нас готовий весь матеріал воронки.
Ми створили весь контент. Основну роботу виконано.
Далі робота нагадує конструктор лего.
Нам потрібно створити розсильник, налаштувати чат-бота, створити реакції. Загалом вибудувати весь контент в єдиний АВТОМАТИЗОВАННИЙ ланцюжок. У цьому нам допоможе сенсей Антоха Орлов.
Результат модуля:
Вітаю. Ти зібрав першу автоворонку в соціальних мережах.
Модуль 8
Лаунч
Запускаємося.
Отримуємо рекомендації, бажаємо один одному попутного вітру і запускаємося.
Усе вирішиться саме тут.
– Чи зможеш ти окупити свою воронку?
– Чи станеш ти мільйонером?
– Чи пройдеш атестацію?
– Чи потрапиш у лейбл до мене або в інший продюсерський центр?
Тут і зараз ми отримаємо відповіді на всі ці питання.
Результат модуля:
Твоя дорога в життя. Або ні. Якщо попередні модулі були відпрацьовані діряво.
Я, звісно ж, хочу бачити більше успішних запусків. Більше крутих запусків – більше грошей. Меж немає. Ласкаво просимо в “Сектор автопродажів”!
Відгуки
Відгуків немає, поки що.