Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
“Найкоротший шлях до фінансової свободи і благополуччя – це здатність перетворювати рекламу на прибуток. Крапка.” – сказав один із моїх наставників Френк Керн – доларовий мультимільйонер і гуру онлайн-маркетингу в США.
І я готовий на 100% погодиться з цим твердженням, оскільки мій зліт був заснований не тільки на добре продуманому маркетингу, а й на великих інвестиціях у рекламу.
Однак, більшість експертів і підприємців помиляються, думаючи про те, що це мають бути одразу великі інвестиції.
Насправді, вони можуть бути на перших порах 5-15 тис. грн. на місяць.
При цьому, якщо ваш запуск працює, ви тут же їх повертаєте і отримуєте ще близько 30 тис. зверху.
Але є одна серйозна проблема, яка часто є великою перешкодою в реалізації цієї стратегії.
Переважна більшість фахівців з реклами на ринку не справляються зі своїм завданням. І або не приводять потрібну кількість людей на безкоштовний тренінг, або приводять занадто дорогих, або зовсім не ту аудиторію, яку ви хотіли бачити.
Не кажучи вже про те, що багато хто, хто може освоїти невеликий бюджет, не справляється, коли потрібно освоювати великі суми. У підсумку, експерт застряє на тому рівні доходів, з якого почав.
Спілкуючись зі своїми клієнтами, я чув велику кількість історій про численні спроби найняти фахівця з реклами і результати, які були розчаруванням.
Ба більше, ситуація часто ускладнюється ще й тим, що знайти хорошого фахівця буває недостатньо. Потрібно ще вміти грамотно з ним працювати.
І вже давно я хотів провести інтенсив, який допоможе експерту або власнику онлайн-школи знайти підходящих для нього підрядників і успішно стабільно зростати з ними місяць за місяцем.
Але я відчував брак власного досвіду, оскільки багатьох своїх підрядників я або виростив сам, або знайшов через якісні рекомендації моїх колег, а також велику кількість тестових кампаній.
Однак, хороша новина полягає в тому, що у мене є друг, який пропустив через себе сотні таких фахівців.
Я запросив його провести спільний інтенсив, на якому ми допоможемо учасникам навчитися тому, як знаходити фахівців з реклами та отримувати від них тисячі якісних реєстрацій на свої запуски щомісяця.
Я склав для нього свій список запитань і він зараз за ним готується. Ось вони:
1. Де шукати перспективних підрядників?
2. Як обрати підрядника?
3. Чи варто працювати з одним, чи краще відразу з кількома?
4. Чи варто брати фахівця в штат?
5. Які запитання йому варто поставити під час співбесіди?
6. Яку інформацію йому варто надати, якщо в нього немає нормального брифа, і чи варто з ним працювати, якщо в нього немає брифа?
7. Що варто робити, якщо надсилає кілометровий бриф, у якому маса неочевидних питань?
8. На яких умовах погоджуватися працювати, а на яких не варто?
9. Чи варто пропонувати альтернативні умови і які?
10. Чи потрібно укладати договір або якогось роду угоду?
11. Чи варто давати передоплату, і яку?
12. Як найкраще вибудувати роботу з підрядником?
13. Як часто з ним зв’язуватися?
14. Як його контролювати?
15. Що робити, якщо він пропадає? І після скількох днів зникнення вживати якихось дій, і яких?
16. Що робити, якщо передплатники від самого початку йдуть дуже дорогі (у 3-5 разів або більше від запланованих)?
17. Чи є якісь додаткові й неочевидні способи мотивації підрядника?
18. Скільки підрядників варто приблизно спробувати, перш ніж знайдеш того, хто даватиме нормальні результати?
19. Які канали реклами Гість на сьогоднішній день показують найкращі результати?
Також в ефірі цього інтенсиву я планую не тільки ставити йому масу інших уточнюючих запитань, а й поділитися своїм досвідом у цій сфері.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.