Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Рефакторинг – це процес поліпшення коду, за якого він стає чистішим, структурованішим і зрозумілішим. При цьому оптимізація коду не впливає на зовнішню поведінку програми. Результатом рефакторингу стає код, який легко читати і підтримувати всім членам команди. Це скорочує час на розробку продукту і підвищує його якість. Рефакторинг проводиться вже після написання коду, тому процес має бути контрольованим і ретельно обдуманим. Щоб застосовувати рефакторинг, потрібно добре знати плюси та мінуси всіх способів.
Курс призначений для розробників, яким доводиться створювати нові програмні продукти та брати участь у підтримці й адаптації старих рішень для нових умов. Курс спрямований на розуміння суті рефакторингу, щоб сам процес не був самоціллю, вкрай важливо визначити правильний момент для рефакторингу і як він впроваджується в процес щоденної розробки.
Мета курсу – надати слухачам знання та навички, необхідні для виконання робіт із внесення змін до коду проєкту як з використанням інструментальних засобів, так і без.
Під час навчання слухачами виконується рефакторинг програм на Java.
Курс призначений для розробників додатків, адміністраторів баз даних, розробників звітів, бізнес-аналітиків, науковців.
Ви навчитеся
– знаходити й усувати проблеми в бізнес-логіці;
– знаходити й усувати проблеми в методах;
– знаходити й усувати проблеми в класі;
– знаходити й усувати проблеми в ієрархіях класів;
– знаходити й усувати проблеми під час створення об’єктів;
– знаходити й усувати проблеми в інтерфейсах.
Рекомендована підготовка (необов’язкова): Досвід програмування на мовах високого рівня не менше одного року.
Програма курсу
Модуль 1. Введення в рефакторинг (1 ак. год.)
Модуль 2. Спрощення бізнес-логіки (3 ак. год.)
– Використання об’єкта стратегія
– Поліморфізм, як заміна оператора вибору
– Шаблон композиція
– Шаблон команда
– Використання об’єкта стан
Модуль 3. Вирішення проблем класів (4 ак. год.)
– Застосування шаблону композиція для обробки одного/кількох об’єктів
– Шаблон спостерігач
– Розробка інтерпретатора
Модуль 4. Зниження складності методів (4 ак. год.)
– Складовий метод
– Нульовий об’єкт
Модуль 5. Вирішення проблем в ієрархіях класів (4 ак. год.)
– Створення узагальненого методу
– Створення батьківського класу
Модуль 6. Спрощення створення об’єктів (4 ак. год.)
– Заміна множинних конструкторів на методи
– Фабрики
– Шаблони Builder і Singleton
Модуль 7. Вирішення проблем інтерфейсів (4 ак. год.)
Створення уніфікованого інтерфейсу
– Доступ до компонентів через адаптер
Відгуки
Відгуків немає, поки що.