Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Опис: Даний курс з моушн-дизайну підійде не тільки новачкам, які ніколи не працювали з 3D, а й тим, хто давно в цій сфері і хоче
вийти на рівень графіки, яку створюють студії світового рівня. Ми познайомимо тебе з повним циклом створення таких роликів – від
ідеї до фінальної картинки. На виході вийде ролик, який не соромно показати клієнту і який дасть тобі змогу влаштуватися
практично на будь-яку продакшн студію. Цей курс – шанс у найкоротші терміни навчитися того, до чого багато хто йде роками, щоб стати
хорошим фахівцем. Вивчи нарешті те, що тебе дійсно підніме на рівень вище.
У комплекті йдуть два курси з моушн-дизайну. Кожен курс складається з чотирьох
етапів + бонусні відео-уроки. У курсах використовуються програми: After Effects CC і Cinema 4D з англійськими інтерфейсами.
Заготовка стилістики.
Протягом першої частини ми з вами визначимо основну стилістику ролика і перший кадр на основі референсу клієнта. Заодно навчимося основ володіння софтом. Вивчимо на початковому рівні Element 3D з основними ефектами, а також навчимося працювати з текстурами і орієнтуватися в 3D просторі.
Заготівля стилістики та початкова анімація.
У цій частині ми з вами навчимося групувати кольори і швидко їх змінювати, залежно від ваших смакових уподобань. Відкриємо для себе зручні способи анімування сцен, а також навчимося основ анімації. Крім того, запустимо C4D і замоделюємо 3D смартфон власними руками.
Динаміка в анімації. Значення переходів.
Динаміка в анімації.
– Значення переходу.
– Теорія і практика.
На цьому етапі ми в реальних умовах навчимося визначати динаміку анімації, докопаємося до суті переходів, а також займемося пошуком ідеї для наповнення відеоряду.
Продовження сцени та розбір помилок.
У цій частині етапу ми розберемо основні проблеми, з якими вам вдалося зіткнутися, а також продовжимо роботу над другою сценою, займемося її стилізацією і відкриємо нові горизонти в методах підбору кольорів.
Фізика твердих об’єктів і візуалізація.
У поточному етапі ми повністю перейдемо на Cinema 4D, навчимося налаштовувати матеріали, працювати з динамікою твердих об’єктів, візуалізувати 3Д композицію, а також розберемося у відмінностях графіків After Effects і Cinema 4D, зіставимо їхню динаміку, а також опануємо на початковому рівні об’єкт Mograph Cloner.
Покадрова анімація рідин.
Сьогодні ми з вами нарешті вступимо на дорогу покадрової анімації, навчившись малювати анімацію Liquid, анімацію рідин, крапельок, слизу і так далі.
Анімація шлейфу в 3D просторі.
У цій частині ми розберемо основні принципи анімації крапель і продовжимо покадрову анімацію рідин, намалювавши шлейф на великому пальці вгору, що пролітає 3D простором, а також завершимо сцену з книгами, повністю підготувавшись до наступного етапу.
Бали за друзів.
У цій частині ми займемося розробкою передостанньої сцени нашого відео. Навчимося робити універсальний і стильний перехід. Продовжимо розбиратися з динамікою, моделюванням у Cinema 4D, працювати з референсами, а також заглибимося в дизайн і анімацію Shape шарів.
Фінал.
В останній частині останнього етапу, ми доробимо останню сцену. Навчимося моделювати низькополігональну землю, а також розривати на шматки місяць, завершивши наше відео приємним фіналом і кадром із логотипом мобільного застосунку. Крім усього, перед фінальним рендером ми постараємося оптимізувати проєкт так, щоб під час наступних рендерів нам було простіше і швидше вносити зміни.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.