Мова викладання в курсі – російська. Незабаром буде доступна українська версія цього курсу.
Відеозаписи лекцій без зворотного зв’язку та участі викладача. Ви отримаєте доступ до матеріалів одразу після оплати.
Найповніший навчальний курс зі створення 3D-графіки та візуальних ефектів у програмі Blender
59 практичних занять
Безкоштовна програма з безмежними можливостями!
Blender – програма для створення тривимірної графіки та анімації з відкритим кодом. За деякими параметрами вона перевершує навіть дорогі програмні продукти відомих розробників.
Останнім часом прихильників Blender стає дедалі більше – багато хто, зокрема професійні 3D-художники, повністю переходять на роботу в ній для створення повноцінних анімаційних фільмів і комп’ютерних ігор. А тому знати цю програму і вміти працювати в ній вкрай корисно!
Важливою особливістю Blender є також те, що вона створюється тисячами людей по всьому світу, а тому розвивається набагато швидше, ніж будь-які комерційні програмні продукти.
Уже на даний момент Blender нічим не поступається таким програмам, як 3ds Max, Maya або Cinema 4D, і володіє всіма необхідними інструментами і можливостями для моделювання, анімації, симуляції різноманітних ефектів, риггінгу, композитингу, моушен-трекінгу, рендерінгу і навіть відеомонтажу! І всього цього з часом стає тільки більше!
Є всі підстави вважати, що через кілька років Blender стане однією з основних програм для роботи з 3D-графікою.
Ключові особливості курсу
Портфоліо з вашими роботами. По завершенні курсу у вас на руках буде кілька готових робіт, які ви зможете помістити собі в портфоліо для залучення нових замовників.
Жодних обмежень за часом. Курс надається вам назавжди, без будь-яких лімітів і обмежень за часом. Займайтеся тоді, коли вам зручно.
Якісні 3D-моделі. У курсі для практики вам будуть надані якісні 3D-моделі, виконані автором спеціально для вас.
Курс складається з 59 занять, які об’єднані в 7 розділів. Тривалість курсу становить 25 годин (одних тільки відеоуроків!).
Blender – практичний відеокурс: у кожному розділі буде по кілька практичних занять, під час яких ви будете створювати шикарні тривимірні сцени.
ГЛАВА 1. Знайомство з програмою – 6 занять
Це вступний розділ. Його розгляд почнеться зі встановлення Blender, і протягом усього розділу ми вивчатимемо інтерфейс цієї програми, роботу з вікнами та різними пунктами меню.
Ближче до другої половини розділу розглянемо способи навігації в тривимірному просторі та пройдемося всіма основними налаштуваннями програми, щоб зробити свою роботу з нею максимально зручною та ефективною.
ГЛАВА 2. Ключові принципи роботи в програмі – 7 занять
Щоб розпочати повноцінну роботу з програмою, крім знань її інтерфейсу, потрібно познайомитися з об’єктами і даними. Усе, чим ми займатимемося протягом усіх наступних розділів, так чи інакше є даними.
У цьому розділі ми розберемо такі поняття, як об’єкт, його дані, структуру меш-об’єктів і поняття топології. Після цього розділу ми зможемо повністю зануритися в тонкощі моделювання, володіючи всіма необхідними знаннями про інтерфейс і об’єкти, з якими ми працюємо.
ГЛАВА 3. Моделювання – 11 занять
У межах цього розділу, присвяченого моделюванню, ви дізнаєтеся про всі ключові моменти, без яких практично неможливо створювати тривимірні об’єкти. Ви дізнаєтеся про різні орієнтації трансформацій, точки обертання, прив’язки, пропорційне редагування та інструменти моделювання, які використовуються найчастіше.
Також ми пройдемося по модифікаторах, за допомогою яких проводиться генерація мішів і їхня деформація. Наприкінці розділу створимо високополігональну модель револьвера, використовуючи знання з цього розділу.
ГЛАВА 4. Матеріали і світло – 12 занять
Насамперед буде розібрано поняття джерел світла і ламп, оскільки без джерел світла все інше не має жодного значення. Вони проявляють справжню форму ваших моделей і надають ті чи інші властивості вашим матеріалам.
Після знайомства зі світлом познайомимося з редактором шейдерів і на прикладі розберемо таке поняття, як PBR (Physically based rendering). Далі розглянемо спеціальний об’єкт “Камера”, який генерує підсумкове зображення, і познайомимося з двома вбудованими рендерами: Cycles і EEVEE.
Перед тим як приступити до практики, вивчимо поняття UV-розгортки і перейдемо до практичних занять, в яких створимо кілька процедурних матеріалів і виконаємо рендер моделі, попередньо налаштувавши для неї матеріали і світло.
ГЛАВА 5. Анімація – 9 занять
Статичне зображення – це, безумовно, дуже здорово, але по-справжньому світ 3D розкривається в русі. У цьому розділі ми познайомимося з усіма аспектами створення анімації в Blender, починаючи з поняття ключового кадру і закінчуючи драйверами в поєднанні з ключовими формами.
У другій половині розділу створимо три анімації, в яких на практиці закріпимо отримані теоретичні знання.
ГЛАВА 6. Фізичні симуляції – 10 занять
За допомогою фізичних симуляцій можна підняти якість ваших анімацій на абсолютно новий рівень. Вогонь, рідини, тканини… Blender дає змогу симулювати практично будь-які фізичні ефекти без використання стороннього ПЗ або доповнень.
У першій половині розділу будуть розглянуті всі основні налаштування фізичних алгоритмів, після чого буде створено дві анімації, кожна з яких міститиме в собі суміш із кількох фізичних симуляцій і всіх раніше отриманих знань.
ГЛАВА 7. Постобробка – 4 заняття
Етап фінальної постобробки зображення так і називається, бо його виконують в останню чергу. Свого роду фінальний штрих у роботі художника.
Цей розділ цілком і повністю присвячений цьому процесу. У ньому ми познайомимося з можливостями, які надає нам Blender щодо постоброблення, а також виконаємо два практичних завдання, в яких застосуємо на практиці отримані знання.
Під час вивчення курсу ви з нуля створите понад п’ять тривимірних сцен і зберете повноцінне портфоліо
Мабуть, наш курс – чудова можливість для багатьох створити своє перше професійне портфоліо. Важливою перевагою є те, що всі ваші роботи будуть перевірені кураторами проекту (під час перевірки домашніх завдань). Вони підкажуть вам, що необхідно виправити або переробити. Таким чином, у вас у портфоліо будуть професійні роботи (виконані на досить високому рівні), які ви зможете без страху і збентеження показувати майбутнім замовникам.
Кому ми рекомендуємо вивчити цей курс?
– Тим, хто тільки починає свій шлях у світі 3D-графіки
– Тим, хто вже працює в Blender, але хоче дізнатися про програму ще більше
– Хто хоче здобути затребувану, рідкісну та добре оплачувану професію
– Хто хоче знайти цікаве хобі та реалізувати свої неймовірні задуми
Відгуки
Відгуків немає, поки що.